Gadget Impian Saya Adalah...."Samsung Galaxy Tab 10.1"

                                      # Jangan lupa pula Logo di Atas Sebagai Penganjurnya. 
                                                Hasil  Karya sensasi2020, 19 November 2011.                     

                                                             SAMSUNG GALAXY TAB 10.1
Klik Gambar Untuk Animasi 

Assalamualaikum......
Salam Sejahtera, Salam 1 Malaysia dan Salam1 Dunia.
 
          Siapa tidak mahu sebuah gadget untuk digunakan buat masa kini, tidak kira ianya sebuah handphone ke, laptop ke, kamera ke, notebook ke, iPad ke dan HD Tablet ke menjadi satu keperluan pada masa kini, tapi tidak semua boleh mendapatkannya.


             Jadi sebagai menyahut cabaran daripada Denaihati.com saya dengan rasa bangganya menperkenalkan sata entri "Samsung Galaxy Tab 10.1 Gadget Impian Kalbu Ku" untuk berusaha bersama 103 rakan blogger yang lain. Ia adalah hadiah paling bermakna dalam hidup saya jika terpilih memenangi contest ini. Ia ibarat "Impian Menjadi Kenyataan".
 
             Untuk pengetahuan anda semua, saya memerlukan bantuan anda untuk mendapatkan sebuah gadget ini, kerana setiap satu yang anda klik untuk saya point. Oleh itu sudilah sekiranya teman-teman tak kira yang mengenali diri ini atau tidak, mengklikkan butang seperti di bawah ini. =>
  1. Klik butang Like FB.
  2. Klik butang Google +?.
  3. Klik butang Tweet (twitter).
  4. Setelah baca anda harus tinggalkan komen di ruangan ulasan.
 # Setiap kelikkan dan ulasan (komen) anda saya ucapkan jutaan terima kasih.
  
         Kenapakah saya memilih "Samsung Galaxy Tab 10.1" sebagai Gadget Impian saya?
  • Antara mukanya adalah TouchWitz.
  • Bersandarkan platform Android 3.1 (Honeycomb).
  • Kualiti HD Tablet ini memberi kelebihan ketika bekerja dan berhibur.
  • Lancar dalam melayari internet (web/blog) dengan kelajuan 21 mbps HSPA.
  • Bentuknya yang nipis kira-kira 8.6 mm.
  • Beratnya hanya 565 gm.
  • Aplikasi pemprosesan dual-core 1GHz.
  • Paparan skrin  LCD TFT WXGA (1280 x 800) mega pixsel.
  • Kuasanya  1GHz dwi teras AP.
  • Pembesar suaranya streo bunyi sekeliling.
  • Ia menyokong Flash 10.3.
 # Gadget Impian Saya Adalah..."Samsung Galaxy Tab 10.1

                                        Sekian, terima kasih!!! Semua..............Wassalam.


“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.comAnarm.neteQurban.comSilver Asia Sdn BhdKedai Kak Siti
        
Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
 
Copyright © 2015 sensasi2020 - All Rights Reserved
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top